Rezultati ispitivanja koje je sprovela JKA pokazala su da Hisense Fresh Master klima uređaji, zahvaljujući indikatorima zapremine vazduha i stope smanjenja CO2, efikasno održavaju svež vazduh i pročišćavaju prostoriju, smanjujući nivo ugljen-dioskida i istovremeno uvećavajući nivo kiseonika, dok zapreminu svežeg vazduha u prostoriji podižu i do 150 m3/h. Hisense Fresh Master klima uređaji takođe imaju mogućnost zadržavanja cirkulacije vazduha u zatvorenom prostoru bez otvaranja prozora, stvarajući time zdravije i ugodnije životno okruženje, što je posebno značajno u zimskim mesecima, kada je nivo zagađenosti vazduha znatno povišen.
Svež vazduh, naročito u zatvorenim prostorima, postao je jedan od prioriteta za očuvanje zdravlja i pojavom epidemije novog korona virusa. S obzirom da svojim funkcijama efikasno uklanja mnoge virusa iz prostorije, poput H1N1, HFMD i EV71, ne čudi što su ove godine Hisense Fresh Master klima uređaji postali izbor broj jedan za korisnike širom sveta, a potrošači na ovim prostorima moći će da se uvere u prednosti njihovih inovativnih funkcija već početkom sledeće godine.
JKA sertifikat za svež vazduh takođe podrazumeva da Hisense Fresh Master klima uređaji zadovoljavaju visoke industrijske standarde japanskog tržišta, ali i ispunjavaju sve norme koje pripisuju strogi japanski zakoni o sistemima za osvežavanje vazduha. Japanska organizacija za osiguranje kvaliteta jedna je od samo dve institucije u Japanu koje mogu da potvrde S-marku, odnosno oznaku za usaglašenost sa bezbednosnim standardima svih klima uređaja na tržištu.
Kompanija Hisense je odliku inovatora u svojoj industriji prvi put ponela pre nešto više od 20 godina, kada je prva na svetsko tržište lansirala inverterske klima uređaje. O snazi ovog kineskog brenda govori i prošlogodišnje istraživanje BrandZ, koje ga proglasilo vodećim proizvođačem kućnih aparata u Kini. Kompanija Hisense postala je poznata sprskom tržištu sredinom 2018. godine, od kada je većinski vlasnik Gorenje grupe.
Izvor: Promo
Foto: Gorenje
Tagovi: