PRIJAVA ZA NEWSLETTER:
Portal kucastil.rs vodi računa o privatnosti svojih posetilaca i njihovom korisničkom iskustvu. Portal koristi kolačiće da bi obezbedio što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost.
Više detalja možete pročitati ovde. Nastavkom pregleda stranica portala potvrđujete saglasnost sa korišćenjem kolačića. Razumem

 

 

Cipele u vazduhu – novi koncept Campera

  • Objavljeno:
  • 16.12.2013

Japanski dizajner i osnivač "Nendoa" Oki Sato prekrio je zidove nove prodavnice obuće "Camper" u Njujorku plastičnim replikama cipela kako bi dokazao da je hodanje u njima nalik koračanju po oblacima.

 

"Poslednjih nekoliko godina dizajnirao sam nekoliko manjih Camperovih radnji. Ideja je bila da se cipele kreću u međuprostoru, istovremeno pokazujući da nisu prilagođene za brzo trčanje niti luksuzu, već da je hodanje u njima pravi užitak", rekao je Sato u intervjuu za "Deezen".

 

Pre nekoliko meseci španska kompanija mu je ponudila novi posao – da dizajnira njihove velike prodajne objekte. Kako sam kaže, oduvek mu je smetao neiskorišćen, prazan prostor u radnjama. Zato je i odlučio da novu "Camperovu" prodavnicu na Petoj aveniji dopuni replikama popularnih kamperica. Između belih plastičnih imitacija postavio je modele iz nove kolekcije i na taj način skrenuo kupcima pažnju na njih.

 

"Time smo istakli boju i formu proizvoda. Sve je počelo sa jednim parom cipela, koje smo kopirali i postavljali sve dok obuća nije postala deo enterijera. Ovaj koncept je u korelaciji sa svetlošću i senkama, što dodatno naglašava teksturu prostora", objašnjava Sato.

 

Ispupčenja na zidovima istovremeno utiču i na akustičnost. "Replike asorbuju zvuk i stvaraju znatno udobniji ambijent", kaže japanski dizajner. Stare, dobre prodavnice, prema Satoovim rečima, su veoma važne, uprkos ekspanziji kupovine preko internet.

 

"U današnje vreme dovoljan je samo jedan klik da bi kupili bilo koji par cipela, bez obzira gde se nalazite. Ipak, verujem da je uticaj prostora važniji element. Zbog njega i želite da budete tamo, da bi osetili nešto. Na kraju, ako neko dođe u prodavnicu s namerom da ne kupi cipele, može iznenada da promeni mišljenje  i pazari obuću. Smatram da veličina dizajna leži upravo u tome. To je na neki način dokaz uspešnog dizajna enterijera", zaključio je Sato.