PRIJAVA ZA NEWSLETTER:
Portal kucastil.rs vodi računa o privatnosti svojih posetilaca i njihovom korisničkom iskustvu. Portal koristi kolačiće da bi obezbedio što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost.
Više detalja možete pročitati ovde. Nastavkom pregleda stranica portala potvrđujete saglasnost sa korišćenjem kolačića. Razumem

 

Najskuplja vila na Beverli Hilsu

  • Objavljeno:
  • 27.6.2017

Ekstravagantne vile i luksuzni automobili svakako nisu retkost na Beverli Hilsu, ali ako posedujete 100 miliona dolara, možete postati vlasnik najskuplje među njima – vile o kojoj priča ceo svet.

 

Jednostavno nazvana – "Opus", ova ultra moderna vila nalazi se u ekskluzivnom okruženju, poznatom kao "Red milijardera". Kuća poseduje sedam spavaćih soba, čak jedanaest kupatila, kao i dva bazena sa impozantnim vodenim zidom.

 

 

Vila je automatizovana i opremljena vrhunskom "Savant" tehnologijom, luksuznim uređajima, "Roberto Cavalli" podovima i kožnim vratima.

 

 

Blistave mermerne površine dominiraju u enterijeru, kao i proverena kombinacija zlatno-belo koja odiše luksuzom. Masivna motorizovana klizna vrata otvaraju enterijer ka terasi i bašti sa spektakularnim panoramskim pogledom na Los Anđeles.

 

 

Vinski podrum sadrži 170 pozlaćenih flaša "Cristal" šampanjca, dok se u sobi za degustaciju nalazi još 944 flaše vina. Kuća sardži i potpuno opremljen salon lepote, teretanu, kao i wellness centar.

 

 

Savremene luksuzne vile ne mogu se zamisliti bez kućnog bioskopa, tako da ni "Opus" nije izuzetak. Vlasnici mogu da uživaju uz filmske hitove u društvu, jer je bioskop opremljen sa 15 sedišta i velikim zakrivljenim platnom.

 

 

Posebnu atrakciju predstavlja "muzej" sa kolekcijom od deset automobila, među kojima su i zlatni "Lamborghini Aventador Roadster" i zlatni "Rolls Royce Dawn".

 

 

Novi vlasnici moći će da se pohvale i kolekcijom vrednih umetničkih dela koja uključuje originalne slike Dejmiena Hersta i portret Muhameda Alija koji je izradio Endi Vorhol.

 

 

Ono što dodatno izdvaja ovu raskošnu vilu od gotovo dve hiljade kvadrata, je intrigantna marketinška kampanja. Opus je predstavljena kroz zavodljiv, senzualan i misteriozan video koji cilja na grupu ekcentričnih milijardera.

 

Nile Niami, preduzetnik koji stoji iza celog projekta, objašnjava ja je temom "Kleopatra modernog doba" hteo da uhvati neporecivo zavodljivu atmosferu koju kuća poprimi kada padne mrak.

 

 

Foto: Jim Bartsch