Kompanija JUB Šimanovci najavila je nove projekte i proizvode do kraja ove godine, u cilju obeležavanja jubileja - 140 godina poslovanja. Poslovni planovi kompanije predstavljeni su na ovogodišnjem "EVENT-u ZA TRGOVCE" koj se pod okriljem JUB Akademije svake godine u aprilu organizuje za više od 200 najvećih kupaca i distributera iz cele Srbije. Tom prilikom predstavnici kompanije najavili su značajan pomak na domaćem tržištu i naglasili segmente daljeg razvoja kompanije u Srbiji.
Najveći fokus za domaće kupce u ovoj, jubilarnoj godini, svakako je subvencionisanje kredita za kupovinu enrgetski efikasnih JUBIZOL fasadnih sistema, što će ujedno biti prvi put da jedan proizvođač preuzima ulogu države i subvencioniše deo troškova građanstva i privredu za kupovnu eneregtski efikasnih materijala. Ovo rešenje koje se već uspešno primenjuje u 15 evropskih zemalja realizuje se na prodajnim mestima širom Srbije, a cilj je smanjenje ukupne potrošnje električne i toplotne energije u domaćinstvima i privredi za čak 40%.
Osim ovoga, JUB planira otvaranje nove fabrike stirpora u Srbiji koja predstavlja investiciju od 5,5 miliona EUR. Reč je fabrici najnovije tehnologije proizvodnje fasadnog, građevinskog i ambalažnog stiropora kapaciteta do 250 000m3 godišnje, koja bi trebalo pozitivno da utiče na dalju konsolidaciju domaće građevinske industrije, najavio je JUB.
Reagujući na potrebe tržišta, kompanija je sa ponosom najavila da u 2015. godinu ulazi i sa novom ton kartom čiji je naziv "JUB FAVOURITE FEELINGS". Nastala kao rezultat saradnje sa slovenačkim Fakultetom za arhitekturu nova ton karta nudi čak 515 privlačnih nijansi, koje su podeljene na 11 segmenata i koji pokrivaju ceo spektar boja. Moguće je nijansiranje preko 40 proizvoda za različite namene – za svaki ukus i svako osećanje. Boje se mogu nanositi na sve vrste površina, od unutrašnje i spoljašnje zidne površine, preko drveta do metala.
Ponudi za sistemsku obradu unutrašnjih zidnih površina JUB je u ovoj godini dodao i mašinski malter MKC 100 koji je prvi sloj u fazi izravnavanja unutrašnjih zidnih površina u sistemu sa osnovnim premazom Beton kontakt. Osnovne karakteristike su laka ugradnja, odlično prijanjanje na podlogu, odlična čvrtoća nakon sušenja I konačan izgled sa minimalno pukotina.
Ove godine JUB je obnavio i izgled svog brenda JUPOL Trend. Radi se o bojama za unutrašnju dekoraciju kod koje postojeća ponuda nijansi ostaje ista, ali u inovativnom pakovanju i selekciji kroz 4 muzička stila: Rock, Pop, Classic i Jazz. Novi muzički nazivi nijansi će zasigurno biti nadahnuće za kućno kreativno stvaranje.
Na tržište su takođe lansirani i noviteti u segmentu unutrašnjih boja gde su stručnjaci radili na unapređenju formule, i to: podloga za maltere, glet masa, nove unapređene unutrašnje boje (JUPOL Classic, JUPOL Thermo, MPD..). Osim toga, lansirane su i nove boje za metal, novi ekološki premazi za drvo i čamce, nova generacija boja za beton, a kompletno je unapređena i ponuda termoizolacionih sistema.
Foto: jub.rs
Tagovi: