PRIJAVA ZA NEWSLETTER:

Koje boje su "ne, nikako", a koje "da, svakako" za produktivnost na poslu

  • Objavljeno:
  • 18.12.2017

Boje imaju velik uticaj na radnu atmosferu i produktivnost, a uz to će njihov izbor uticati i na emocije, ponašanje i poslovne ciljeve. Stoga dobro pripazite u kakvoj kancelariji radite.

 

Ako vam je cilj da povećate produktivnost, bilo bi veoma korisno poznavati psihlogiju boja, pa evo glavnih energetskih karakteristika boja.

 

Tople boje, poput narandžanste, crvene i žute mogu izazvati osećaj topline koji nije realan, dok hladne boje, kao što su plava, zelena i svetlo ljubičasta uzrokuju osećaj niže temperature. Na ovaj način možete uštedeti čak i troškove termoregulacije, ali je u ovom tekstu to sporedan efekat.

 

Bela boja

 

Ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnu i eleganciju. No, ovo nije boja koja će vas stimulisati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a nivo koncentracije biće u osetnom padu, pa se ne preporučuje tako često za poslovne prostore.

 

 

Plava boja

 

Plava je boja poslovnog sveta, podseća na nebo i more, i ima moć opuštanja i smirivanja. Stoga će biti dobar izbor za poslovne prostore, posebno one koji treba da odaju utisak "poslovne ozbiljnosti". 

 

 

Crvena boja 

 

Ova boja blokira analitičko razmišljanje, tera ljude da deluju brže i energičnije, ali ta energija je veoma kratkog daha i samim tim će se redukovati analitičko razmišljanje, što svakako nije dobro za poslovne odluke.

 

 

Narandžasta boja 

 

Narandžasta asocira na kvalitet, a ujedno održava budnost i pojačava koncentraciju, pa je često korišćena i jedna od omiljenih boja u kancelarijskom okruženju.

 

Žuta boja

 

Boja koja se najređe koristi, jer se veruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ipak, odabirom prave nijanse žute boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim.

 

 

Zelena boja 

 

Boja koja podstiče kreativnost navešće vas da bistrije razmišljate, a ujedno će podići nivo vaše kreativnosti. Dovoljno razloga da se često koristi u poslovnim enterijerima.

 

 

Izvor: Bizlife / KućaStil