Ako vam je cilj da povećate produktivnost, bilo bi veoma korisno poznavati psihlogiju boja, pa evo glavnih energetskih karakteristika boja.
Tople boje, poput narandžanste, crvene i žute mogu izazvati osećaj topline koji nije realan, dok hladne boje, kao što su plava, zelena i svetlo ljubičasta uzrokuju osećaj niže temperature. Na ovaj način možete uštedeti čak i troškove termoregulacije, ali je u ovom tekstu to sporedan efekat.
Ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnu i eleganciju. No, ovo nije boja koja će vas stimulisati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a nivo koncentracije biće u osetnom padu, pa se ne preporučuje tako često za poslovne prostore.
Plava je boja poslovnog sveta, podseća na nebo i more, i ima moć opuštanja i smirivanja. Stoga će biti dobar izbor za poslovne prostore, posebno one koji treba da odaju utisak "poslovne ozbiljnosti".
Ova boja blokira analitičko razmišljanje, tera ljude da deluju brže i energičnije, ali ta energija je veoma kratkog daha i samim tim će se redukovati analitičko razmišljanje, što svakako nije dobro za poslovne odluke.
Narandžasta asocira na kvalitet, a ujedno održava budnost i pojačava koncentraciju, pa je često korišćena i jedna od omiljenih boja u kancelarijskom okruženju.
Boja koja se najređe koristi, jer se veruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ipak, odabirom prave nijanse žute boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim.
Boja koja podstiče kreativnost navešće vas da bistrije razmišljate, a ujedno će podići nivo vaše kreativnosti. Dovoljno razloga da se često koristi u poslovnim enterijerima.
Izvor: Bizlife / KućaStil
Tagovi: