Booking.com uvodi četovanje između hotela i njegovih gostiju

  • Objavljeno:
  • 26.6.2016

Servis za rezervaciju smeštaja Booking.com najavio je da će omogućiti hotelima i njihovim gostima lakšu komunikaciju kako pre, tako i posle boravka u hotelu preko platforme Booking Messages, kako piše specijalizovani sajt hotelijeri.com.

 

Hoteli sve češće počinju da koriste različite aplikacije koje im omogućavaju četovanje sa gostima. Primera radi, lanac Starwood Hotels & Resorts koristi WhatsApp od 2015. kako bi mogao lako i brzo da komunicira sa gostima pre, tokom i nakon njihovog boravka. I ne samo oni već i drugi hotelski lanci koriste različite čet aplikacije u ove svrhe.

 


   Majica pomoću koje ćete se sporazumeti sa bilo kim u svetu

 

   IconSpeakWorld je fantastično osmišljena majica koji sadrži 40 simbola koji su prepoznatljivi u      celom svetu. Pogledajte kako izgleda kada majica postane sredstvo komunikacije u stranoj            zemlji.


 

Gosti ne koriste aplikacije samo kako bi se raspitali o smeštaju, već i kako bi, umesto da pozovu recepciju ili siđu do nje, mogli da naruče poslugu u sobi ili pitaju nešto što ih interesuje u vezi sa hotelskim uslugama.

 

 

Ovom trendu priključio se i servis Booking.com. Plan je da se platforma Booking Messages integriše sa sajtom Booking.com, kao i sa aplikacijom Pulse for Accommodation. To će omogućiti turistima da četuju sa hotelom u kojem su rezervisali smeštaj. Na zahtev ili pitanje turiste odgovaraće osoblje hotela.

 

Za standardne upite kao što su rana prijava ili odjava, osoblje hotela čak ne mora ni da zna jezik kojim govori gost. Dovoljno je da otkuca pitanje na svom, maternjem jeziku i izabere mogućnost da se ono automatski prevede na neki od 42 jezika, koliko nudi ova platforma.

 

 

Kod pojedinih zahteva postoji odgovor sa više mogućnosti, kako ne bi došlo do zabune. Tako na pitanje da li hotel dozvoljava boravak kućnih ljubimaca, hotelsko osoblje može da izabere neki od ponuđenih odgovora koji obuhvataju sve situacije.

 

 

Ne samo da će turisti moći da pitaju hotel sve što ih interesuje, već će i hotel moći da pošalje pitanje gostima. U praksi, to znači da će osoblje hotela uz nekoliko klikova moći da sazna kada da očekuje određenog gosta i da li on ima neke posebne zahteve.

 

Svakako, ovo predstavlja podizanje kvaliteta usluge na viši nivo, kao i uštedu vremena kako za putnika, tako i za hotelske radnike. S obzirom na to da čekanje odgovora na pitanje koje ste poslali hotelu mejlom može da potraje, upotreba ove i sličnih aplikacija ubrzaće ovaj proces.

 

 

Ipak, primena će ići sporije. Očekuje se da Booking.com tek za nekoliko meseci postepeno omogući hotelima korišćenje ove mogućnosti. Međutim, to ne znači da hoteli u regionu ne mogu već sada da uvedu upotrebu neke druge aplikacije.

 

Turisti koji dolaze iz inostranstva moći će na taj način da komuniciraju sa hotelom u kome žele da odsednu koristeći bilo koji Wi-Fi. Osim praktičnosti, ovo predstavlja i uštedu novca koji bi inače potrošili na telefonski razgovor sa recepcijom.

 

 

Za sada nije poznato hoće li upotreba ove platforme za četovanje biti obavezna za sve hotele koji se nalaze na ovom sajtu. U svakom slučaju, sporo odgovaranje na upite koji stižu preko ove platforme samo će otvoriti vrata negativnim kritikama hotela na ovom ili drugim sajtovima.

 

Booking.com je u vlasništvu Priceline grupe, najveće putničke kompanije na svetu. Ovaj najpoznatiji sajt za rezervaciju smeštaja ima 30 miliona jedinstvenih poseta mesečno, a na njemu je predstavljeno 895 hiljada hotela i smeštajnih objekata u 224 zemlje širom sveta.

 

Izvor: Hotelijeri.com

Foto: news.booking.com