PRIJAVA ZA NEWSLETTER:

 

Oboren Ginisov rekord: Najveća skulptura na naduvavanje na modnoj reviji brenda Diesel u Milanu

  • Objavljeno:
  • 19.1.2023

Najveća skulptura na svetu na naduvavanje predstavljena na Milanskoj nedelji mode. Studio Dennis Vanderbroeck za Diesel reviju postavio je instalaciju dužine 50m, širine 38m i visine 14m, inspirisanu antičkim skulpturama, koja oslikava težnju tela da se otrgne iz svog okruženja.

 

Na reviji za proleće/leto 2023, održanoj na Milanskoj nedelji mode, posetioci su mogli da prisustvuju, pored revije najnovijih Diesel modela, postavljanju novog svetskog rekorda. Reč je o najvećoj skulpturi na naduvavanje, koju je za italijanski brend Diesel kreirao Studio Dennis Vanderbroeck iz Holandije.

 

 

U centru Allianz Cloud Arene, sa 5.000 sedišta, na podlozi brendiranoj Diesel znakom, postavljena je skulptura dužine 50m, širine 38m i visine 14m koja prikazuje četiri srebrna, isprepletana tela.

Za svoju modnu reviju, Diesel je želeo da ostvari dinamičan odnos između skulpture i modela, dajući osećaj da su modeli 'zaglavljeni' unutar arhitekture ogromnog stadiona, a takođe i skulpture. Kako je revija odmicala, modeli su šetali okolo i kroz skulpturu.

 

 

Prema rečima autora, u procesu kreiranja koji je trajao više meseci, on je istraživao antičke skulpture, ekstremne sportove, ples i kontorcioniste - ljude od gume. Koristio je 3D modelovanje da bi stvorio ljudski nemoguće poze i proizveo dizajn koji prenosi pokušaj tela da se otrgnu iz svog okruženja.

Skulptura u potpunosti preuzima postojeću arhitekturu i, preplavljujući publiku, čini da i ona postane deo zagrljaja skulpture.

 

 

Figura na naduvavanje je napravljena od najlona, sličnog onome koji se koristi za proizvodnju padobrana, i za njenu realizaciju Studio Dennis Vanderbroeck je sarađivao sa proizvođačem, firmom Bigger Than Life.

 


Pogledajte i:

Boja godine 2023: Viva Magenta, nijansa za odvažne 

10 mesta koje treba da posetite u Milanu ako volite dizajn 


 

 

Diesel je i ranije sarađivao sa Ginisovim svetskim rekordima na njihovoj kampanji Successful Living, kada je predstavljeno devet nosilaca rekorda u čuvenoj teksas odeći ove modne kuće.

Ovoga puta, kreativni direktor brenda Glenn Martens, želeo je da otvori reviju posetiocima koji možda nikada nisu imali priliku da prisustvuju ovakvom događaju, i time pokaže da svi mogu biti deo Diesel-a.

Kako bi se pojačala poruka inkluzivnosti, podeljeno je 3.000 ljudi besplatnih karata, uz još 1.600 mesta za milanske studente mode. Nakon događaja, svaki gost koji je prisustvovao ekskluzivnom postavljanju rekorda, dobio je i prigodni NFT sa motivom skulpture.

 

 

Fotografije: Studio Dennis Vanderbroeck, Diesel

Tekst: redakcija Kuće stil